Search for


Search Results for:

Vijf waardevolle tips voor uw restaurant Instagram!

Zoals inmiddels meer dan vijf miljoen Nederlanders een ‘persoonlijke Instagram’ hebben, hebben veel restaurants tegenwoordig een ‘restaurant Instagram’ (Emerce, 2020). Een goed lopend Instagram account van een restaurant kan heel wat opleveren: meer naamsbekendheid, een groter bereik en een positief imago. Dit alles kan op de lange termijn de omzet een flinke boost geven. 65% …

Transparante, biologische en duurzame bezorgrestaurants: een gat in de markt? ♻️

Een biologisch restaurant met een kleine menukaart tegen voedselverspilling, duurzame producten in de supermarkt of de speciaalzaak in het dorp. Een mooie ontwikkeling dat dit soort maatschappelijk verantwoorde initiatieven steeds meer voet aan de grond krijgen in Nederland. Wat opvalt is dat duurzame restaurants binnen de maaltijdbezorging nog steeds schaars zijn. In deze blog duiken …

[Deel 2] Positieve klantervaringen: De bestelfase bij restaurants

Positieve klantervaringen als drijfveer voor betere resultaten voor restaurants [DEEL 1] Positieve klantervaringen: De fase voor het bestellen van eten [DEEL 2] Positieve klantervaringen: De bestelfase bij restaurants [DEEL 3] Positieve klantervaringen: De fase na het bestellen van eten   In deze blog wordt het belang van de bestelfase bij (bezorg)restaurants besproken, het middelpunt van …

Positieve klantervaringen als drijfveer voor betere resultaten voor restaurants

Positieve klantervaringen als drijfveer voor betere resultaten voor restaurants [DEEL 1] Positieve klantervaringen: De fase voor het bestellen van eten [DEEL 2] Positieve klantervaringen: De bestelfase bij restaurants [DEEL 3] Positieve klantervaringen: De fase na het bestellen van eten   Hoe ervaren uw klanten een bestelling bij uw restaurant? Is uw website gebruiksvriendelijk, zijn uw …

Bestel App: Maaltijden bestellen via een gebruiksvriendelijke app

Een bestel app voor uw restaurant Naast het leveren van een op maat gemaakte website leveren wij bij Cashdesk nu ook een persoonlijke bestel app voor uw restaurant! Een app van úw restaurant, gratis te downloaden in de App Store (iOS) of Google Play Store (Android). Zo biedt u uw klanten een extra optie om …

Bestel App: Maaltijden bestellen via een gebruiksvriendelijke app

Bespaar 14% per bestelling dankzij een bestelapp in jouw huisstijl

Naast het leveren van een bestelwebsite voor uw restaurant leveren we, indien gewenst ook een bestelapp. Een app van jouw bezorgrestaurant, gratis te downloaden in de App Store (iOS) of Google Play Store (Android). Zo bied je jouw klanten een extra optie om via je eigen kanalen te bestellen. En hoe meer je zelf de touwtjes in handen neemt, hoe beter het is voor jouw restaurant.

Bestelapp in jouw huisstijl

De app wordt gebouwd in jouw huisstijl,, gebruiksvriendelijk en met de optie om pushberichten te sturen. Dit doen we door je logo, foto’s, lettertypen en kleurgebruik toe te passen. Hierdoor voelt de app vertrouwd aan en dat levert meer bestellingen op.

Responsieve applicatie

Klanten bestellen via verschillende devices zoals smartphones, tablets en laptops. We maken dus een responsieve applicatie die geschikt is voor alle apparaten. Zo weet je zeker dat je geen bestellingen misloopt omdat de app niet goed wordt weergegeven.

Pushberichten sturen

Wij bieden je de optie om via de bestelapp pushberichten te versturen naar je klantenbestand. Zo worden je aanbiedingen en/of acties nog doeltreffender.

Bestelapp horeca

Wanneer je klanten via social media-kanalen, nieuwsbrieven en andere marketingtools naar je bestelapp weet te verwijzen, kan je zo tot wel 70% van de bestellingen via je eigen website en bestelapp ontvangen.

Zo bespaar je 14% per bestelling en dat levert je al snel €10.000,- per jaar op.

 

Betaalmogelijkheden

De bestelapp van CashDesk ondersteunt alle gangbare betaalmethodes zoals iDEAL, PayPal en creditcards.

 

Je bestelapp altijd up-to-date

Naast het plaatsen van bestellingen kunnen klanten ook algemene informatie op de bestelapp aflezen, net als op je website. Deze informatie, zoals contactgegevens en openingstijden, worden gesynchroniseerd met je eigen website. Zo voorkomen we dat je informatie op één van jouw kanalen hebt staan die niet up-to-date is.

De voordelen van de CashDesk bestelapp op een rij: 

  • Meer bestellingen via je eigen kanalen 
  • Een professionele app in je eigen huisstijl 
  • Responsieve applicatie 
  • Pushberichten sturen 
  • Slimmere marketingacties met meer impact 
  • Alle betaalmogelijkheden ondersteund 
  • Automatische synchronisatie met je website 
  • Geen torenhoge commissies, wel meer bestellingen

Een bestelapp voor jouw bezorgrestaurant?