00 32 33037966        Demo

Skip to content
logo
  • Home
  • Websites
  • Bezorg app
  • Bezorgsoftware
  • Bestel App
  • Bestelpaal
  • QR oplossingen
    • QR-codes in jouw restaurants
    • QR-codes voor betalingen aan de deur
    • QR-codes voor afhaalrestaurants
  • Franchise software
  • Meer
    • Restaurant Software
    • Klantcases
    • Blog
    • Demo
    • Contact
  • Vlaams
    • Nederlands
    • Deutsch
    • English

Franchise software voor bezorgrestaurants

Met dit franchisesysteem bewaar je altijd het overzicht 

Als franchisegever wil je het overzicht bewaren over je franchisenemers. Het franchise bezorgsysteem van CashDesk geeft je alle inzichten die nodig zijn. Je restaurants worden voorzien van een gebruiksvriendelijk en professioneel POS-systeem, en je vindt alle data terug in het franchiseportal (cloud based portal). Zo blijf je altijd op de hoogte van de status en prestaties van je franchisenemers.

Performance Dashboard (real time KPI’s)

Het franchise bezorgsysteem houdt alle KPI’s bij die je nodig hebt. Van de gemiddelde afhaaltijd en de gemiddelde bezorgtijd, tot de gemiddelde keukentijd. Zo zie je direct waar je jouw processen kunt optimaliseren en je rendement kunt verhogen.

Gps-tracking bestellingen en bezorgers

Via onze integratie met Google Maps kan je alle bestellingen en bezorgers nauwkeurig tracken. Hierdoor krijg je een compleet overzicht in de status van alle bezorgingen.

Prioriteiten stellen in bestellingen

De software geeft prioriteit aan bestellingen op basis van een geautomatiseerde berekening die gericht is op het optimaliseren van de volledige kwaliteit van de bestelling.

Bestelverwerking

We hebben een specifieke melding in de dispatcher geïntegreerd die ervoor zorgt dat elke bestelling volledig wordt afgewerkt. Ontevreden klanten worden zoveel mogelijk vermeden.

Rapportages op maat

Het franchise bezorgsysteem verzamelt continu data van al je restaurants. Hierdoor levert het systeem rapportages op maat. Deze kan je zelf uitprinten, maar je kan het ook door ons laten doen.

Koppeling met bestelpalen

Maakt je franchise gebruik van bestelpalen? Dan kunnen die gekoppeld worden aan je franchise bezorgsysteem. Hierdoor krijg je ook inzicht op alle bestellingen die via de bestelpalen worden gemaakt. Je kan ook gebruik maken van QR-codes, als alternatief voor de palen.

Centrale menukaart

Grip houden op de prijzen en de producten bij je vestigingen?  Met onze centrale menukaart zorg je ervoor dat vanuit één centrale plek alle vestigingen worden voorzien van de juiste menukaart.

Koppeling met Thuisbezorgd, Deliveroo, UberEats en vele andere platforms

CashDesk heeft een koppeling gelegd met de meestgebruikte bestelwebsites voor maaltijden: Thuisbezorgd, Deliveroo en UberEats. Daarnaast is er ook een koppeling met kleinere platformen. Zij doen bijvoorbeeld alleen bedrijfsbestellingen, vega, halal etc. Ook deze extra bestellingen worden via onze software eenvoudig doorgegeven aan alle franchiserestaurants.

API-koppelingen

Je kan in het franchise bezorgsysteem ook verschillende API-koppelingen integreren. Denk hierbij aan koppelingen voor personeelsplanning, boekhoudpakketten en voorraadsystemen.

Marketing automation

Het is ook mogelijk om met CashDesk een koppeling te maken om je marketing te automatiseren. Wij sturen je data, ook wel het nieuwe goud genoemd, waarmee je de marketingacties kunt afstemmen en automatiseren. Wie heeft al lange tijd niet besteld? Wie bestelt welk eten, en wanneer? Deze groepen kan je filteren en daar vervolgens gerichte acties op uitvoeren.

Bezorggebied

In de franchise internetportaal van CashDesk zie je duidelijk waar de meeste klanten die een bestelling hebben geplaatst, wonen. Deze data wordt visueel weergegeven in een heatmap en helpt je bij het bepalen van het bezorggebied en verspreidingsgebied van je marketinguitingen.

7 dagen per week ondersteuning

De ondersteuning van CashDesk staat zeven dagen per week voor je klaar, dus ook in het weekend.

De voordelen van CashDesk franchise software op een rij: 

  • 24/7 inzicht over je franchisenemers 
  • Gebruiksvriendelijk en professioneel POS-systeem
  • Real time KPI’s om je processen te optimaliseren 
  • Gps-tracking van je bezorgers 
  • Dispatcher voor volledige bezorging  
  • Rapportages op maat 
  • Koppeling met bestelpalen
  • Organisatie aansturen op afstand – data gedreven
  • Directe koppeling met een groot aantal bestelplatformen 
  • API-koppelingen voor personeelsplanning, boekhoudpakketten en voorraadsystemen
  • Slimme en efficiënte marketing automation 
  • Duidelijk bezorggebied voor je marketing-uitingen 
  • 7 dagen per week ondersteuning

Wil je profiteren van een franchise bezorgsysteem?

Vraag een demo aan Neem contact op

Over

  • Bezorg software
  • Restaurant Software
  • CashDesk.de
  • CashDesk.com

Snelle links

  • Restaurant beginnen
  • Klantenportal
  • Contact pagina
  • Order Catch

CashDesk NL

cashdesk.nl
00 31 2082021 96
Wijkermeerstraat 27b
2131 HB Hoofddorp

CashDesk BE

cashdesk.be
00 32 33037966
Wijkermeerstraat 27b
2131 HB Hoofddorp

CashDesk EN

cashdesk-pos.com
00 442035193442

CashDesk DE

lieferkassen.de
0049 22830401901
Alt-Heerdt 104
40549 Düsseldorf

  • DSGVO
  • GOBD
  • RKSV
  • TSE
© Copyright 2023 CashDesk | Terms | Disclaimer
POS Delivery Software & Hardware
  • Nederlands (Dutch)
  • Deutsch (German)
  • English
  • Vlaams

Gratis demo inplannen

Heeft u interesse in een demo op locatie? Laat dan hier uw contactgegevens achter en wij nemen contact met u op.

    Ja, ik wil graag via e-mail op de hoogte gehouden worden over voor mij interessante informatie, producten en diensten van CashDesk.

    Of bel naar 00 32 33037966