FAQ

Weet u iets niet? In onze FAQ vindt u antwoorden op veelgestelde vragen.

Wij hebben een uitgebreid systeem ontwikkeld. Een order invoeren duurt nog geen minuut. Daarnaast komen alle orders van verschillende partijen binnen. De gegevens van klanten worden opgeslagen, waardoor u snel de bestelgeschiedenis kunt bekijken. Daarnaast is het mogelijk om een mailing uit te sturen naar klanten met een paar klikken op de knop. Dit zijn echter slechts een aantal van onze mogelijkheden. Voor meer informatie neemt u best contact op via 020-8202196.

U kunt bij ons op kantoor komen of wij komen bij u langs om een demo en meer informatie te geven. Bovendien kunt u hier een demo aanvragen.

Nadat wij de ondertekende offerte terug hebben gekregen, nemen wij contact op om een installatieafspraak in te plannen. Vervolgens maken we samen met u een afspraak om het systeem samen te overlopen.

Wij hebben een speciale app ontwikkeld voor bezorgers. Het voordeel van de app voor de bezorger is dat hij de klant met één druk op de knop kan bellen en steeds de snelste weg kent.

De app is voorzien van een gps-trackingsysteem waardoor u in het restaurant kunt zien waar de bezorger zich bevindt.

Er zijn verschillende mogelijkheden om dit te doen. U kunt telefonisch contact opnemen via het nummer: 020-8202196 of een e-mail sturen naar: info@cashdesk.nl. Ook is het mogelijk om het contactformulier in te vullen en dan zullen wij zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

De levertijd bedraagt 2 tot 3 weken. Uiteraard is een eerdere installatie mogelijk. Geef dit dan wel zo snel mogelijk aan.

Niet elk (bezorg)restaurant werkt hetzelfde. Daarom maken wij een offerte op basis van wat u nodig hebt.