Leveringssysteem voor franchisegevers

Leveringssysteem voor franchisegevers

Leveringssoftware franchiserestaurant

Als franchisegever wil u altijd het overzicht bewaren over al uw franchisenemers. Het leveringssysteem voor franchisegevers van CashDesk biedt u alle gegevens die u nodig hebt om het overzicht te bewaren. Uw restaurants en bezorgrestaurants worden uitgerust met een gebruiksvriendelijk en professioneel POS-systeem en u vindt alle data terug in het franchiseportal (cloud based portal). Zo blijft u altijd op de hoogte van de status en prestaties van uw franchisenemers.

Performance Dashboard (real-time KPI’s)

Het leveringssysteem voor franchisegevers houdt alle KPI’s bij die u nodig hebt. Van de gemiddelde afhaaltijd en de gemiddelde leveringstijd, tot de gemiddelde tijd in de keuken. Zo ziet u meteen waar u uw rendement kunt verhogen.

Gps-tracking bestellingen en bezorgers

Via onze integratie van Google Maps kunt u alle bestellingen en bezorgers nauwkeurig traceren. Dit zorgt voor een compleet overzicht van alle leveringen.

Orderprioritering

De software geeft prioriteit aan bestellingen op basis van een geautomatiseerde berekening die gericht is op het optimaliseren van de globale kwaliteit van de bestelling

Orderverwerking

We hebben een specifieke melding geïntegreerd in de dispatcher die ervoor zorgt dat elke bestelling volledig wordt afgeleverd. Ontevreden klanten worden hiermee zoveel mogelijk voorkomen.

Rapporten op maat

Het leveringssysteem voor franchisegevers verzamelt voortdurend gegevens van al uw restaurants en bezorgrestaurants. Zo levert het systeem rapporten op maat. Deze kunt u zelf printen, maar CashDesk kan dat ook voor u doen.

Koppeling met bestelkiosken

Maakt uw franchise gebruik van bestelkiosken? Dan kunnen deze uiteraard ook gekoppeld worden aan uw leveringsysteem voor franchisegevers.

Organisatie aansturen vanop afstand – datagestuurd

Omdat het systeem real-time KPI’s bijhoudt, bent u altijd op de hoogte van de meest recente data. Hiermee hebt u zicht op al uw franchisenemers en kunt u uw strategie gaandeweg aanscherpen.

Koppeling met Takeaway.com, Foodora en UberEats

CashDesk heeft een koppeling gelegd met de meestgebruikte bestelsites voor eten: Takeaway.com, Foodora en UberEats. Deze extra bestellingen worden via onze software eenvoudig doorgegeven aan alle franchiserestaurants.

API-koppelingen

Het leveringssysteem voor franchisegevers kan ook voorzien worden van verschillende API-koppelingen. Denk hierbij aan koppelingen voor personeelsplanning, boekhoudpakketten en voorraadsystemen.

Heatmap

In de franchiseportal van CashDesk wordt door middel van een heatmap duidelijk waar de meeste klanten wonen die een bestelling hebben geplaatst. Deze data helpen u bij het bepalen van uw leverings- en het verspreidingsgebied van uw marketing.

7 dagen per week support

De support van CashDesk staat zeven dagen per week voor u klaar, dus ook in het weekend.

Leveringssysteem kopen voor franchiserestaurants

Het POS-leveringssysteem voor franchiserestaurants is door de vele soepel lopende functies speciaal ingericht om ervoor te zorgen dat u op afstand de belangrijkste KPI’s en metrics in de gaten kunt houden.

Wil u met uw franchise ook profiteren van de talrijke voordelen van een leveringssysteem voor franchisegevers? Neem dan contact met ons op en vraag een demo aan.