Met dit franchisesysteem bewaar je altijd het overzicht
Als franchisegever wil je het overzicht bewaren over je franchisenemers. Het franchise bezorgsysteem van CashDesk geeft je alle inzichten die nodig zijn. Je restaurants worden voorzien van een gebruiksvriendelijk en professioneel POS-systeem, en je vindt alle data terug in het franchiseportal (cloud based portal). Zo blijf je altijd op de hoogte van de status en prestaties van je franchisenemers.
Het franchise bezorgsysteem houdt alle KPI’s bij die je nodig hebt. Van de gemiddelde afhaaltijd en de gemiddelde bezorgtijd, tot de gemiddelde keukentijd. Zo zie je direct waar je jouw processen kunt optimaliseren en je rendement kunt verhogen.
Via onze integratie met Google Maps kan je alle bestellingen en bezorgers nauwkeurig tracken. Hierdoor krijg je een compleet overzicht in de status van alle bezorgingen.
De software geeft prioriteit aan bestellingen op basis van een geautomatiseerde berekening die gericht is op het optimaliseren van de volledige kwaliteit van de bestelling.
We hebben een specifieke melding in de dispatcher geïntegreerd die ervoor zorgt dat elke bestelling volledig wordt afgewerkt. Ontevreden klanten worden zoveel mogelijk vermeden.
Het franchise bezorgsysteem verzamelt continu data van al je restaurants. Hierdoor levert het systeem rapportages op maat. Deze kan je zelf uitprinten, maar je kan het ook door ons laten doen.
Maakt je franchise gebruik van bestelpalen? Dan kunnen die gekoppeld worden aan je franchise bezorgsysteem. Hierdoor krijg je ook inzicht op alle bestellingen die via de bestelpalen worden gemaakt. Je kan ook gebruik maken van QR-codes, als alternatief voor de palen.
Grip houden op de prijzen en de producten bij je vestigingen? Met onze centrale menukaart zorg je ervoor dat vanuit één centrale plek alle vestigingen worden voorzien van de juiste menukaart.
CashDesk heeft een koppeling gelegd met de meestgebruikte bestelwebsites voor maaltijden: Thuisbezorgd, Deliveroo en UberEats. Daarnaast is er ook een koppeling met kleinere platformen. Zij doen bijvoorbeeld alleen bedrijfsbestellingen, vega, halal etc. Ook deze extra bestellingen worden via onze software eenvoudig doorgegeven aan alle franchiserestaurants.
Je kan in het franchise bezorgsysteem ook verschillende API-koppelingen integreren. Denk hierbij aan koppelingen voor personeelsplanning, boekhoudpakketten en voorraadsystemen.
Het is ook mogelijk om met CashDesk een koppeling te maken om je marketing te automatiseren. Wij sturen je data, ook wel het nieuwe goud genoemd, waarmee je de marketingacties kunt afstemmen en automatiseren. Wie heeft al lange tijd niet besteld? Wie bestelt welk eten, en wanneer? Deze groepen kan je filteren en daar vervolgens gerichte acties op uitvoeren.
In de franchise internetportaal van CashDesk zie je duidelijk waar de meeste klanten die een bestelling hebben geplaatst, wonen. Deze data wordt visueel weergegeven in een heatmap en helpt je bij het bepalen van het bezorggebied en verspreidingsgebied van je marketinguitingen.
De ondersteuning van CashDesk staat zeven dagen per week voor je klaar, dus ook in het weekend.
De voordelen van CashDesk franchise software op een rij: