Dankzij de gps-tracker in onze bezorgapp ben je altijd op de hoogte van de locatie van je bezorgers en de status van de bestellingen. Hierdoor versnel je het bezorgproces en is je planning efficiënter. Zo kun je dagelijks meer bestellingen rondbrengen en hoeven je klanten minder lang te wachten op hun maaltijden.
Vanuit de app kan je rechtstreeks met je klanten bellen. Handmatig invoeren van telefoonnummers behoort dus tot het verleden. Dit kan bijvoorbeeld goed van pas komen als de bezorger voor een dichte deur staat en er niet wordt opengedaan, of wanneer de bezorging vertraging oploopt.
Geen gedoe meer met adressen opzoeken via Google Maps of andere apps; voortaan rijden je bezorgers nog doeltreffender naar de klant. Wanneer een bestelling gekoppeld is aan een bezorger ontvangt hij deze automatisch in zijn app. Vervolgens navigeert hij vanuit de app naar het bezorgadres en kan hij rechtstreeks met de klant bellen.
Een ander groot voordeel is dat onze bezorgapp op de achtergrond van je gsm draait. Zit je bijvoorbeeld op WhatsApp, dan ontvang je een pushbericht dat er een bestelling klaar staat die bezorgd kan worden. Zo mis je geen enkele bestelling.
Via deze functie zie je precies waar een bezorger zich bevindt en wat de status van de bestelling is. Is een bestelling afgeleverd? Dan wordt deze direct afgerond in de bezorgsoftware. Met de app hou je altijd de controle en overzicht over het bezorgproces, ook in de drukste periodes.
Met onze bezorgapp kan de klant via een QR-code betalen. De klant scant de QR-code met zijn bankapp en betaalt onmiddellijk. Zo heb je geen dure betaalterminal meer nodig.
De app is geschikt voor alle IOS en Android smartphones. Je vindt de app in de Google Playstore of in de Apple AppStore.
De app maakt het bezorgproces voor iedereen aangenamer. Jij bent blij dat je het overzicht kunt houden over alle bestellingen. Je bezorgers zijn blij met de eenvoudige navigatie vanuit de app. En je klanten zijn blij door de snellere en efficiëntere bezorgdienst.