Foodora nu ook geïntegreerd in POS-systeem bezorgrestaurants

Het POS-systeem van Cashdesk heeft als eerste in Nederland een koppeling met bestelwebsite Foodora gerealiseerd. Daarmee wordt het voor restaurants die van oorsprong niet bezorgen mogelijk om extra omzet te genereren. Voor de consument betekent dit meer keuze in welke warme maaltijd ze op hun eettafel willen laten neerzetten.

‘Het is een heel bijzonder proces. Vanaf het moment dat de klant een online bestelling plaatst telt elke seconde. Er is een hele korte tijdspanne voor het restaurant om het eten te bereiden en te laten bezorgen bij de klant’, vertelt manager Rolf van Alten van Cashdesk.

‘We willen dat het restaurant het eten met dezelfde kwalitatieve hoge standaard bereidt, ongeacht of dit in het restaurant of thuis wordt opgegeten. We willen dat de bezorger van Foodora het eten ophaalt zodra het klaar is. En we willen dat het eten  binnen de kortst mogelijke tijd warm wordt bezorgd bij de klant. Dat proces vergt precisiewerk in het samenspel van bestellen, bereiden en bezorgen. Daar zorgt de koppeling tussen Foodora en het Cashdesk POS-systeem voor.’

‘Het integreert het bestel- en bezorgproces in één systeem met de restaurantorders. Dat creëert overzicht en geeft restaurantmedewerkers ruimte om te focussen op het klaarmaken van de volgende order, waardoor de kwaliteit gegarandeerd blijft.’

 

Hoge kwaliteitstandaard

‘Het checken van diverse applicaties op diverse systemen, vaak tussen de bedrijven door, is hiermee verleden tijd. Men kan nu werken met één systeem waar alles op de juiste plek zichtbaar is en zo de boel onder controle houden. Door deze mogelijkheden kunnen restauranthouders tot wel 30% extra omzet genereren. Door de koppeling tussen Foodora en Cashdesk werkt elke schakel in de bezorgketen vlekkeloos waarmee de kwaliteitsstandaard hoog wordt gehouden.’

‘Foodora staat klaar wanneer het eten gereed is en brengt het dan zo snel mogelijk naar de eettafel van de klant. Het restaurant focust zich ondertussen op het klaarmaken van de volgende bestelling. Zo doet elke partij waar hij goed in is, en dat maakt de hongerige klant blij.’

Cashdesk koos voor een koppeling met Foodora omdat deze bestelwebsite maaltijden aanbiedt in een duurder segment en daarmee de keuze toeneemt voor de consument. ‘Er kan nu gekozen worden uit meer en verschillende soorten maaltijden om thuis af te laten leveren. Zo zit er voor elk wat wils bij.  Hoe makkelijker we het restauranthouders maken om te gaan bezorgen, hoe beter dit is voor de consument die toch graag het liefst aan zijn eigen eettafel eet’, vertelt Van Alten.

 

Over Cashdesk
Cashdesk is een internationaal opererende leverancier van software en POS-systemen voor afhaal- en bezorgrestaurants, en traditionele restaurants. Naast Foodora heeft het POS-systeem van Cashdesk koppelingen met diverse bestelwebsites, waardoor restaurants orders van verschillende partijen in één systeem overzichtelijk ontvangen en er geen kostbare minuten verloren gaan. In Nederland is Cashdesk dé specialist in de bezorgmarkt.

 

Wij maken het gebruik van verschillende systemen overbodig door alle benodigde functionaliteiten in één systeem mogelijk te maken. Eén systeem waarmee een klantenbestand wordt opgebouwd. Eén systeem waar alle financiële informatie beschikbaar is. Eén systeem waar alle orders van zowel in het restaurant als die online binnenkomen mee gemanaged worden. Zo draagt de POS-software van Cashdesk bij aan een beter inzicht in de processen en verkort het de bereidingstijd en bezorgtijd van het eten, terwijl het gemak voor consument en restaurant wordt vergroot.

 

Geef een reactie

Je e-mailadres zal niet getoond worden.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.