VOIP Telefonie

VOIP Telefonie

Kostenbesparing is een goed voornemen voor veel ondernemers.

Maak nú kennis met de leukste manier van besparen: VoipTelefonie – een interessant alternatief voor uw huidige telefonie. Hoge gesprekskwaliteit, betrouwbaarheid en veelzijdigheid staan voorop, en uiteraard kunt u flink besparen op uw telefoniekosten.

VoipTelefonie biedt u een hosted telefoniedienst, de apparatuur hiervoor en een advies voor uw specifieke situatie zodat u optimaal gebruik kunt maken van de mogelijkheden van VoIP.Automatische klant herkenning

Nooit meer in gesprek

Met onze VOIP telefonie bent u nooit meer in gesprek! Een wachtrij of wachtmuziek? Het kan allemaal

Lagere telefoonkosten

Wilt u verrast worden door lagere telefoonkosten? Kies dan voor onze VOIP telefonie.

Automatische klant herkenning

Wanneer een klant u belt ziet u direct het telefoonnummer in CashDesk. Heeft de klant al eerder besteld dan word ook zijn naam en adres zichtbaar. Snel en simpel!

Hoezo VOIP telefonie?

Verhuizing

Met VoipTelefonie wordt een verhuizing kinderspel, u pakt uw toestel op en sluit deze even later weer aan op uw nieuwe werkplek. U hoeft geen lijnen te verhuizen, geen centrale te (laten) programmeren, u blijft altijd bereikbaar en uw bestaande apparatuur kunt u eenvoudig aansluiten op uw nieuwe locatie. Op het moment dat uw toestellen zijn aangesloten, melden deze zich weer aan op de voip-centrale en u bent meteen weer bereikbaar. De enige voorwaarde is dat u ook op uw nieuwe locatie beschikt over een internetverbinding. Hierbij adviseren we u graag en desgewenst regelen we dit voor u.

Storing?

VoipTelefonie is gebaseerd op een hosted centrale. Dit betekent dat u niet hoeft te investeren in de aanschaf en het onderhoud van een eigen telefooncentrale. De voip-centrale is redundant uigevoerd zodat de kans op een storing vaak veel lager is dan bij een eigen telefooncentrale. Indien u toch een storing heeft omdat bijvoorbeeld de internetverbinding tijdelijk niet functioneert, kunt u in onze centrale de gesprekken doorschakelen naar een ander (mobiel) nummer. Zo blijft u altijd bereikbaar, onder alle omstandigheden.

Bij een storing van uw eigen ISDN centrale kan VoipTelefonie snel en efficiënt worden ingezet, vaak al binnen 1 dag.

Uitbreiding

VoipTelefonie groeit met u mee. De voip-centrale kan tot circa honderdduizend werkplekken bedienen. Het toevoegen van een werkplek kan eenvoudig worden gerealiseerd door de plaatsing van een extra toestel. Via de online webinterface bepaalt u eenvoudig hoe en in welke tijdsintervallen gesprekken moeten worden gerouteerd. Het instellen van een melding buiten werktijd of op een feestdag is kinderspel. Faciliteiten als een wachtrijsysteem, intelligente follow-me, call pickup en een welkomstmenu zijn standaard inbegrepen.

U kunt onze centrale volledig zelf beheren, het is echter ook mogelijk dat de medewerkers van VoipTelefonie u hierbij assisteren of het beheer overnemen.

Kostenbesparing

Een leuke bijkomstigheid voor veel ondernemers zijn de besparingsmogelijkheden die VoipTelefonie biedt. Hierdoor wordt de apparatuur die nodig is om optimaal gebruik te kunnen maken van onze dienst vaak al binnen een jaar terugverdiend! U bespaart zowel op uw abonnementskosten als op de gesprekskosten. Een maandelijkse besparing van zo’n 40% op de telefoniekosten is geen uitzondering.

Het is dan ook zeker de moeite waard om uw telefoniekosten eens onder de loep te nemen. voip informeert u graag over de mogelijkheden en stelt graag een vrijblijvende besparingscalculatie voor uw onderneming op.